2018年6月24日 星期日

大型公共工程陰謀論

一、幾日前睇到有人流傳呢個故事,大概係咁:有個喺政府做公共工程嘅公務員,已經退咗休,本來過咗冷河期想出返嚟去私人公司度做,不過佢睇過原來而家啲人真係亂嚟,離譜嘅程度係出事之後監都有得坐,佢都唔想臨老過唔到世,所以都係打消咗返出嚟搵錢嘅念頭,安享晚年算數。(希望冇記錯細節,如有知情者可通知我原文,唔該晒先。)

二、最近接二連三爆出大型公共工程醜聞,你估咁巧合咩?做法係:政府先放鬆手腳唔睇得咁緊,等啲人亂嚟,收集到足夠情報之後,夾好時間,就喺適當時候搵人連環引爆,製造一場危機。已經有人講「豆腐渣工程」香港終於有啦,香港工程同中國接軌啦之類,利用「中國化」令香港人對中國反感係萬試萬靈嘅。

三、搞咁多做咩?就係做好「一國兩制完全失敗」呢套戲。呢套戲,由曾蔭權開始做,跟住就係梁振英,到而家林鄭月娥都做緊,就係特登做衰佢,其中以梁振英做得最好;當然,以上三人都係英國嗰邊嘅人。唔好忘記,連環爆出醜聞嘅公共工程唔係今日先致開工,而係幾年前梁振英在任期間決定嘅,林鄭只係按住劇本做落去。最近調查顯示,受訪香港人自認中華人民共和國人創新低,認為自己係香港人就創新高。呢個就係梁振英嘅主要政績。之前都講過,一個地方要獨立,要靠三樣嘢:一者人心,二者武裝,三者外援。做好「一國兩制完全失敗」呢套戲,為嘅就係「人心回歸」,不過係回歸洋人統治。而呢齣大製作,係用香港人嘅錢埋單咖。

四、中共一冇錢,就會落嚟香港搶。大型公共工程就係最好嘅魚餌,中共根本完全冇抵抗力,一定搶住食,而喺裏面放毒就最容易,因為中國嘅工程公司本身就係是旦同求其嘅最完美結合。

五、有啲中國人話:「香港人只係英國嘅棄犬,唔使旨意英國人插手香港事務。」呢種講法啱唔啱呢?香港人都有可能淪為英國棄犬,但係以英美為首嘅列強仍然每日都要用到香港,以英美搞咁多嘢嚟睇,列強係唔會放棄香港。如果佢哋放棄香港,一國兩制一定運作暢順,如鄧小平最初設想一樣。當然,冇香港人嘅香港,亦唔成其為香港。香港人靈活變通,做事講求效率,好多嘢自己醒水唔使人講自動波做好,就算交行貨都中規中矩,唔會甩甩漏漏,文化上亦已經同國際接軌,語文能力亦唔錯,啲鬼佬用香港人用得都唔知幾咁開心。香港員工配合鬼頭老板,曾經創下世界經濟奇蹟。香港人固然唔係天下無敵,中國人嘅品質如果有日高到可以取代香港人,咁香港人先有機會淪為棄犬,喺呢日嚟到之前,中國人成為洋人棄犬嘅機會都重係大過香港人。

#圖無關但重要

沒有留言:

張貼留言