2018年5月19日 星期六

天琦三論



對於梁天琦,我係唔信佢嘅。
佢出賣同道嘅事,我冇仔細考究,唔亂講。
不過睇佢同咩人走埋一堆,你就會知佢嘅來路。
由態度判斷一個人,八九不離十,呢啲嘢呃唔到我,我唔中意佢嘅態度,佢只係少年楊岳橋。我相信我嘅眼光,唔會死錯人。
我知我朋友之中係有唔少支持佢嘅,人各有志,我唔會強迫其他人同意我。
大家放長雙眼睇,將來佢一定會做泛民接班人,而家只係做好個「社混」profile。



我估個plot大致係咁:中美惡鬥一輪之後,美國食埋香港,美國要用自己嘅班底治港,來來去去都只係泛民主派。但係咁係唔夠嘅,泛民要加返啲「本土」元素,扮代表香港人利益。吸收梁天琦係最好不過嘅辦法,既方便又環保。而家啲左膠見到佢坐監,已經轉晒口風,當佢係最新政治明星看待。好彩嘅話,坐幾年就變天,可以提早出返嚟,到時一句「我坐過監,你坐過未?」已經窒死所有人,國師都要行埋一邊。所以話,政治犯冇白坐嘅監,坐得越耐,本錢越多,佢啲支持者唔知傷心嚟做咩?



梁天琦係美國嗰邊啲人,呢件事好明顯,例如佢報考哈佛,又有人拍片幫佢做宣傳,出咗事好多人幫,包括泛民嗰邊啲人同《蘋果日報》;其他義士就唔會有,你死你賤。點解?因為佢哋係真本土囉。

梁天琦原本真係諗住讀哈佛,點解會返香港?佢明知返嚟會受審,而受審入獄機會極高,我好懷疑佢返嚟係接受美國嘅指示,美國要佢寫好份「社混」profile,方便將來委以大任。當你同佢肉赤嘅時候,其實佢坐十年八載,好過你做二三十年嘢。從佢食煙嘅時候流露目空一切嘅態度,佢自覺佢先致係the chosen one,做嘅係大刁,而其他人根本咩都唔係,只係幫手抬轎。

梁游係中共嗰邊啲人,尤其係游應該可以確定。全香港嘅銀行都怕麻煩唔會開戶口畀游,但係中銀就開,如果唔係接到指示點會開?一件小事已經露咗饀。所以,梁游取消議員資格之後,梁天琦唔出嚟幫佢哋站台,據講理由係要準備考哈佛同做paper。事實當然唔係咁,而係各為其主,中共、美帝都各有扯線公仔扮本土派,牌頭雖然一樣,但係主人就唔同。你做你嘅戲,點解要預我?

中共、美帝都部署緊年青一代香港嘅政治代理,而「扮本土派」係「重中之重」。不過睇牌面,中共已經輸咗畀美帝。梁游只係自殺式工具,用完一次之後似乎冇後著,而家兩條友都唔知點算好。美帝指派梁天琦返香港受審坐監,係有長遠打算,為將來將梁天琦捧上重要位置做準備;而且配合各方力量塑造形象。兩者加埋已經收到即時效果,以前左膠、社混圈批評佢嘅人,已經轉晒口風當佢係英雄好漢。中方有的士梁,美方就有梁天琦;中方有游蕙禎,美方就有周庭。以滿足香港人政治戀童癖為標準,美方完全領先中方。中方重可以靠邊個?靠恩恩豬可唔可以力挽狂瀾?佢好似真係一隻豬嚟咖咋。

2 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁嚴重,我而家都唔鬧人,我真係驚個a/c畀人永遠block死。

      刪除