2014年12月2日 星期二

鏟除泛民一切組織方為香港人當務之急﹗


虞瑋倩:點解金鐘咁令我憤怒?在於嗰度好多人跟住泛民左膠雙學嘅雙重標準。
旺角嘅人叫衝你哋聽晒佢哋講話係鬼,就跟住話係鬼.到雙學叫衝就支持。
旺角嘅人整盾牌,你哋笑,到響應雙學叫衝嘅群眾自己拎盾牌,就欣賞。
其他人帶頭衝擊立法會,唔比律師支援,響應雙學嘅有律師支援。
衝擊立法會嘅逃避警方話佢哋冇責任感,響應雙學嘅衝擊後受傷、被捕,雙學鞠躬道歉就收貨。
數數下,真係滾。根本喺金鐘好多群眾係「雙學粉絲」,抱住追星心態,自然就自己偶像做乜都啱,都要支持。你哋唔順超就係鬼、拖累運動。[1]

所以話,金鐘清咗場,唔抵可憐,應該高興﹗
金鐘唔清場,雙學、偽左翼社運慣匪永遠有個神主牌依托。
學民只係學聯嘅中學版,而學聯係隱性中共外圍組織,同教協一套兩件,一個控制大學生,一個控制教師,透過呢兩件嘢,中共間接控制晒學界,呢個就係泛民祖師爺司徒匪華最初設計嘅構想。
學民出現後,自然亦成為泛民嘅外圍組織,幫手控制中學生,算係學聯嘅擴充部份。
所以雙學都只不過係泛民嘅第二梯隊,通通都同泛民同氣連枝,將來要接泛民嘅棒,繼續食盡中共、美國兩家茶禮﹗
佢地再外加同行偽左翼社運慣匪,即係左膠,組成一夥狐群狗黨,表面以爭民主或平等吸收唔同性質嘅客源——民主吸引中產、平等吸引未成中產嘅青年,實際操縱港人、出賣港人,以港人為佢地嘅政治籌碼,向中共、美國勒索自身嘅政治利益﹗呢一行叫做「食政治飯」,明冇?
傳統左派只能食中共一家茶禮,擺明車馬、貨真價實係中共外圍組織,佢地表現得老實好多。
認清泛民同相關組織嘅真面目,你會睇明好多以前唔明嘅現象。將呢班食豐厚傭金嘅中間人連根拔起,係港人政治自立嘅第一步﹗扶植真正本土政黨,係港人政治自立嘅第二步﹗唔鏟除泛民,香港人永遠畀佢地賤價而沽﹗

*順帶一提,偽左翼社運慣匪引導群眾,令佢地做到「見到人衝就話係鬼」,立即舉報,甚至制服。呢種強加一種處境或價值畀群眾,再由群眾互相監察,互相檢舉嘅做法,係利用群眾控制群眾最典型而又低成本嘅手段:納粹黨控制猶太人集中營用過,共產黨控制人民用過。香港人,你到底知道你地係乜嘢身份未? 如果豬會講說話,豬場都會用呢種手段管理﹗

[1] 見虞瑋倩十二月一日facebook留言。文字略有改正。

二零一四年十二月三日

1 則留言: