2014年11月30日 星期日

金鐘清場後嘅革命策略

金鐘清場在即,相信比清旺角場更加容易,唔單止因為金鐘嘅人鬥志唔及旺角,最重要嘅係金鐘一向係偽左翼社運慣匪嘅盤踞地,佢地已經完全滲透同控制晒,只要配合匪方行動,立竿見影,即時清場,可以話無險可守。不過,金鐘個場冇咗,最大損失嘅唔係香港人,而係雙學、三子、泛民、社運慣匪之流,金鐘係佢地嘅神主牌,一旦冇咗,佢地即時變成無主孤魂,無容身之處,難免魂飛魄散。所以,就算金鐘清咗場,唔好灰心,應該開心,金鐘將革命搞到藝術節一樣,唔會有成果。一旦清咗場,等如清咗班社運慣匪同雙學,為革命清除障礙,革命就可以轉型,就可以觸發香港大革命﹗梁振英同志將會同你地再升級,大家準備好未?唔好辜負佢一番美意﹗

綜合近幾日嘅革命形勢,旺角場清咗之後,匪方同革命群眾主客之勢互易,革命群眾用遊擊戰術進行「鳩嗚」,匪方疲於奔命。呢個戰術好好,要加以提倡,喺呢個基礎上逐步升級。近日匪方已經筋疲力盡,可謂革命形勢大好。佢地唔拖得好耐,但係革命群眾可以拖落去,同佢地打持久戰。唔使再拖好多日,香港人就會得到全面勝利﹗點解呢?因為香港已經淪為警察國家,警察成為操作政治嘅重心,所以,拖垮警察就成為革命嘅關鍵﹗試諗下,如果冇警察「執法」,就算共產黨控制晒行政、立法、司法都冇用,因為根本冇人執法﹗所有政令都會變成廢話、所有法律都只係一紙空文,街上嘅秩序將由革命群眾話事﹗一切都要屈服於人民嘅意志﹗到呢個時候,人民嘅意志就係法律﹗就係行政命令﹗就係司法權﹗就係立法權﹗一切嘅權力盡歸群眾﹗民主將會用最極端嘅形式喺街上面實現﹗

拖垮匪方人員,唔一定要犯法,更加唔一定要畀人拉畀人打,甚至要盡量避免畀人拉畀人打,我地唔係要光環,我地要革命﹗而且要革命成功﹗連日嘅「鳩嗚」係基礎、係大革命嘅演習。喺呢個基礎上,革命群眾要做好以下三步嘅事:

一、組織「烈士旅」。喺呢兩個月革命期間,相信各位識多咗唔少朋友,而且,咁多事發生過,係人係鬼已經好清楚。係時候糾結志同道合又信得過、無問題嘅人,約埋喺「鳩嗚」中多啲練習,雖然而家大家冇盾喺手,更加冇武器,但係唔緊要,多練習點樣同匪方周旋,點樣用「雲集霧散」嘅戰術玩謝匪方,熟悉各街道嘅地理形勢,通通都好重要。

二、造盾。呢個係最基本嘅自衛手段,唔犯法。當然,而家無法無天,屋企有枝牙籤都可以拉你,但係一個兩個人造盾帶盾,就一定畀人拉;大家一齊造盾帶盾,成千上萬個人造盾帶盾,咁就拉唔到咁多人,變成冇得拉﹗造盾係升級嘅關鍵,一旦打破咗「和理非非」嘅心魔, 成個局勢就可以扭轉。烏克蘭人就係咁打返自己個江山返嚟﹗香港人點解唔可以?

三、武器。而家唔會有,但係當你地成咗勢,可以好快有。假如美國要武裝香港人嘅民兵隊,廿四小時之內可以做到,問題係香港人準備好未?有冇可以信得過嘅民兵隊?有冇似樣嘅政黨?好多人認為有駐港解放軍香港搞唔到革命。我同大家講事實,駐港解放軍嘅唯一作用係令香港人絕望,喺作反嘅念頭產生之前就令你自己自行否定呢種可能性。我亦可以同大家講,如果真係要打起上嚟,只要香港人有簡單裝備,就可以令解放軍連營都唔敢出﹗只要有美製半自動步槍、幾個火箭榴彈砲,民兵就可以用香港嘅複雜地形同佢地打巷戰,包保佢地有去冇回﹗至於中國嘅解放軍,一樣冇得打,一入香港市區,亦係死路一條﹗加上美國協防,相信連過深圳河都唔敢﹗你可能覺得呢啲嘢太遙遠太過天方夜談,但係三年前你都估唔到今日香港可以變成咁影樣卦?當你諗到,你唔反抗,一兩年內,秋後算帳陸續有來,你會輸到渣都冇,咁你就會覺得第三步其實都好可取﹗不過,要做到第三步,先要做好頭兩步;做好頭兩步,中共屈服嘅機會已經好高,第三步隨時可以慳返。

圖片說明:十一月三十號晚有人手持羊羊盾喺金鐘抗爭。見到呢個盾,我見到希望﹗

二零一四年十二月一日

沒有留言:

張貼留言