2017年5月7日 星期日

真時代革命——香港後生仔女必讀

以下呢篇文係為移唔到民嘅香港後生仔女寫嘅。

首先聲明:我唔係咩本土派,我係焦土派。唔知點解,最近有班中年人爭住自稱真本土[1],不過「本土派」已經唔用本土二字好耐,轉咗講城邦,後知後覺者執人口水尾,重自以為好貼市,真係人唔笑狗都吠。

不過今日我想講嘅係真時代革命,時代革命好似過咗時,就好似本土二字一樣,既然都重有人翻講本土,咁我翻講時代革命都唔係太肉酸嘅,最多畀狗吠啫。時代革命嘅精髓係咩?咪就係「當獨裁成為事實,我就去報讀哈佛」囉,當然啦,又唔係個個都咁易報到哈佛嘅,移唔到民、報唔到哈佛,咁點算呢?唔怕,大丈夫能屈能伸,棺材房都可以變龍床,我哋重可以搞個「真時代革命」﹗

犯法嘢我就唔講喇,好似「暴動罪」呢啲咁得人驚嘅罪行,非常唔值得鼓勵。與其暴動,不如全面撤出社運重好喇,放手任由香港爛落去,方為真焦土。點解要愛香港呢?尤其香港只係一件死物,而且樣樣講錢,亦從來冇愛過任何一個人。

「真時代革命」完全係和平、理性、非暴力、非粗口嘅運動,不過呢個運動唔係老駱講嘅「新時代革命」,佢只不過叫人「不讓座、不捐血、不買旗」[2],做咁小事算咩英雄好漢呢?我哋都係啲做大事嘅人,點會滿足於呢啲咁小嘅成果呢?

「真時代革命」係為香港新一代度身訂造嘅不合作運動,喺呢個水深火熱嘅香港社會,香港土生土長嘅後生仔女連新移民都不如,唔會有社工、左膠、工聯會幫你;做得辛苦人工又少,想去吓日本旅行透吓氣都有個地產商個仔走出嚟喝住你,叫你畀晒啲錢佢使。晉升無望,而樓價就升唔停。有人已經從政治經濟學嘅角度懷疑呢個只係統治階級嘅詭計,「維持香港人僅僅夠糊口但做餐懵,似乎係回歸後政府想營造嘅社會氣氛,因為一旦太多人得到經濟自由,就會失去一班營營役役嘅順民。」[3]

當社會流動同世代更替都失效,「戰後嬰兒」嗰代食盡四代香港人利益[4],再順手出賣香港畀中共或者美帝,後生仔女基本上冇可能反抗,向前行唔得大可以向後退,使出一著虛招陰你嘅對手,就係「坐定定響度,乜都唔使做」:「唔返工、攞綜援、輪公屋」,呢個先係致勝之道。如果你屋企咁啱有啲錢,你搬開一個人住就可以參與,更加可以坐喺度等繼承家產,自由自在過日辰;做嘢,都係留返畀老人家優先做喇。只要所有奴隸都怠工,整個奴隸制就會瓦解,既唔犯法,亦冇風險,而且穩賺必贏,「無成本,又可以玩野,點解唔做?」咁好嘅路,全香港只有我李綺玲一個指畀你行。

[1] 屈穎妍:《我們是香港真本土》,見2017年05月02日《頭條日報》。
[2] 老駱:《新時代革命:不讓座、不捐血、不買旗》,見2016年12月02日《聚言時報》。
[3] 高明:《上岸上位越來越難》,見2017年5月8日《蘋果日報》。
[4] 參考呂大樂《四代香港人》一書。據內容簡介講:「香港有四代人,生長於戰前的是第一代,依次直推至1990年誕生的第四代。呂大樂以精闢的透析力和高度的概括力,道出四代人的精神面貌,並令人不無警惕地指出,在安分寬容的第一代陸續退下舞台之際,『戰後嬰兒』卻未能為下一代提供更開放、更公平的環境,以致第三代人深感出頭無期,而第四代人打從開始便是輸家。」社會流動失效嘅實例亦可參考註[3]高明一文。

3 則留言:

  1. 可以積極一哋,例如要每天做十五個鐘搵錢供個納米單位,辭職唔做,去搵一哋唔駛太多錢,有興趣嘅嘢搞下。費事辛辛苦苦,提高咗社會生產力,最終積聚咗嘅財富,又係俾哋大陸人呃晒。(高鐵,三跑,港珠澳大橋,西九,等等)。 所以,積極不工作態度是有佢存在的價值。

    回覆刪除