2017年3月25日 星期六

海外香港建國之我見

香港喺海外立國,唔係今時今日先有人講。九七淪陷前,好似黎智英都講過,當然,最後不了了之。因為佢唔會真係實行,講出嚟,只係動搖港人「回歸祖國」嘅信心,拋吓共產黨,為英美攞談判籌碼。

不過國師陳雲講就唔一樣,可以係虛,又同時係實。而家距離四七年一國兩制結束只有三十年,大有九七前末日迫近嘅景況。挪亞方舟建造需時,講得嚟就啱咖喇。國師話:

「香港人海外建國。華人海外建國,有先例的,明的有蘭芳共和國(在北婆羅洲)、新加坡,暗的有泰國(有華人血統的王室)、汶萊(華人王室)、台灣(未完成)。目前的可行之法,是與某些英聯邦國家商量,在一個縣的地方預備建立自治州。英聯邦國家的語文、法律和傳統容易適應香港人。在太平洋區的小國也可以,在台灣、日本、泰國、馬來西亞、印尼也可以。

開始的時候不必獨立主權的,與收容國取得協議,只要香港移民人口佔大多數,與當地居民取得共識,就可以用人口和財力、發展潛力,主導議會,之後在國會通過立法,使該地成為香港人的自治州,再進一步成為獨立主權國,與收容國建立邦聯關係,香港人的海外國有自己的憲法、國名、國旗、國家語文和象徵式的軍隊。這其實是香港城邦論的海外版本而已,只要與收容國取得默契,循序漸進,一點也不困難。

這是香港人的《出埃及記》,離開埃及的暴政,也擺脫那些出賣香港的賤民,不再與這些日日撞口撞面的賤民為伍。我要等待上帝的感召。

取得海外根據地之後,可以建立香港人學校和社區,令海外港僑子弟有地方學習及發展事業。海外建國計劃可以保存香港的文化實力、財力和精銳人口,將來支援香港,香港革命成功或與中國協定,成為自治領之後,可以與香港本部建立邦聯關係。」[1]

我以前都講過吓呢個問題,以下講吓我嘅意見:

一、 關於選址,揀英聯邦國家係最啱嘅,因為東南亞好多地方已經有人滿之患,要佢哋容納一大批異類,確實好困難。而且以取得自治州開始,大有鵲巢鳩占嘅意味,一定會遇到好大阻力。況且好多呢啲小國都怕咗中共,一早就投咗共,又點會做呢啲中共唔想見到嘅嘢呢?環太平洋島國地方太細,不足以立國。英聯邦國家話晒都係遠在天邊嘅英國主持大局,睇返近排同英國同美國越行越近,將來對中共只會更加強硬,唔會再睇中共面色做事。

二、英聯邦國家之中而又氣候溫暖嘅,以澳洲地方最大。我比較屬意西澳洲,嗰度氣候乾燥,草都冇條,人都唔多個,可以避免同已經居住喺度多年嘅人爭地方而引起衝突。而最好嘅方式,係向澳洲政府租借廢礦場,呢啲地方,根本冇人住。同澳洲政府磋商,以每年稅收若干百份比作租金,如果虧損就免租一年。喺澳洲建立租界,對澳洲亦有好處,除咗租金收入之外,單單對本土農產品嘅需求已經十分可觀,而其他建設時帶動嘅工商業景氣,亦可以為澳洲經濟注入龐大動力。想像吓每年香港生產總值嘅百份之二有幾多?建造一個全新城市產生嘅生產總值有幾多?我諗對澳洲亦有相當吸引力。

三、喺廢礦場重建香港,係無中生有,所有嘢重新規劃,可以避開香港而家難以解決嘅問題,例如垃圾焚化爐選址爭拗。由一開始已經建造北歐或日本水平嘅焚化爐,做好垃圾分類同回收工廠,喺問題未出現前就將佢解決。其他如供水、供電、交通、污水處理等,由規劃呢步就解決咗,呢個就係由空白一片開始嘅好處。而且廢礦場就有大量石材可用,就地取材,毋須遠路運輸。城市規劃方面,由於係白紙一張,咁就可以趁呢個機會重建維多利亞城為舊城區,體現香港獨有文化,又可以以此作招徠發展旅遊業。由於人口唔會好似而家香港咁多,所以大部份建築都可以得三四層,唔似香港而家咁有壓迫感,重可以專起維多利亞式同愛德華式建築,重現百年前香港最靚嗰面。另外,廢礦場通常有個巨坑,可以改造為蓄水池,發展淡水養殖業。

四、礦場一般以鐵路運輸礦石去沿岸碼頭,租界應包括原有呢啲設施。以鐵路連接碼頭,有啲九廣鐵路嘅意味;再在城中建造電車路,就似十足港島嘅布局。火車迷、電車迷到時唔單止剩得個睇字,而且可以大展拳腳,以六十年代嘅技術已經可以應付日常需要,火車、電車最緊要好玩,單單好玩,已經吸引人嚟睇嚟坐。岸邊可以建立海水化淡廠,既可以提供食水,又可以提供食鹽。亦可以發展海產養殖業,建造人工魚礁,既提供海鮮供飲食業之用,又可以供人潛水觀賞。

五、人口來源除咗經審查嘅香港人之外,亦歡迎海外華人申請,尤其係舊香港人、老華僑。要提防中共特務滲透破壞,一概唔批持中國護照者入境。

全盛時期嘅古希臘城邦,人口不過幾十萬,而且唔少係奴隸。拉斯維加斯亦係喺沙漠無中生有。雖然而家發夢發到西澳洲,但係唔好睇少白日夢嘅威力,「天下大事,皆作於細」,好多驚天動地嘅事,都係由一個一閃而過嘅念頭開始。

 [1]見2017年3月25日facebook

圖片說明:人生有幾多個十年?與其消磨喺共產黨同賣港賊上面,不如去西澳洲重新開展有意義嘅人生﹗

12 則留言:

  1. 審查都幾麻煩。很多壞人都是50-60年代香港土生土長的,,,,例如民主黨頭目李柱銘,67暴動班華人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 所有有投共記錄都拒絕,雙非子女亦拒絕。

      刪除
    3. 就係唔要呢班人,其他人係中港台以外既地方做乜野佢地更加管唔著。

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我可以draft篇英文proposal出黎,但係澳洲個邊可以揾邊個傾?領事館得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵全澳洲國會最反蝗蟲嗰批議員,向其曉以大義(HongKongers are not PRC Chinese and are amongst the most loyal and cultivated Commonwealth Civilians),睇睇佢哋肯唔肯幫忙同動員澳洲及國際傳媒去造勢,令一般澳洲人「不反對」(對今日俾班蝗蟲搞到咁反華嘅澳洲嚟講,呢樣唔容易)...

      刪除
    2. 我在乎有無去試,多過因為面前困難自動投降等死。
      發信去領事館?甚至澳洲某尐政治人士?
      Just tell me, I won't hesitate to give it a try.

      刪除
  4. 不如試下火星 嗰度動共產黨去唔到 又唔需要 行聯合國 申請

    回覆刪除
  5. 泰伯利亚联邦政府已联系福克兰群岛政府,香港人和墙内的清醒人士都可参与,海外建国指日可待!

    回覆刪除
  6. 联系联邦政府:kanetiberium@protonmail.com

    回覆刪除