2018年3月20日 星期二

論焦土戰

毛孟靜喺《明報》寫咗篇焦土策略?》耻笑立法會補選期間有人發起「焦土政策」對付泛民,認為「把這套軍事行動套諸於投票行為,不但奇怪 curious、irrelevant 不着邊際,而且是自毁長城 self-defeating 的吧。」「尤其是把己方的票,投向敵對陣營一着,不但沒有化敵營為焦土,簡直是留下房子食物以至雞鴨鵝等供應給對方,等於 quitting one's home territory while leaving behind various supplies for the enemy camp。」

我身為「焦土派第一健筆」,如果唔出嚟講兩句,真係對唔住鄉親父老叔伯兄弟。 毛姨姨,你認為邊個係你「己方」呢?你真係認為已經覺醒嘅香港人重會當你哋泛民係己方?泛民主派騙取香港人嘅信任,由「民主回歸」到「扮本土派」,二三十年,一路走來,始終如一。先騙取民意,再將民意作籌碼向美帝同中共索取各種政治好處,食盡兩家茶禮,屎窟兩邊賣;收到好處之後,就將抗爭引向必敗之地,排除群眾中自發而必勝嘅策略。最終只有香港人最蝕底,永續抗爭而永續失敗;而泛民議員就「保住關鍵議席」,收入豐厚,有車有樓,投票一刻再插香港人背脊一刀。

香港人嘅敵人,唔止有共產黨嘅分支組織,而且重有泛民﹗冇錯,你哋泛民就係香港人嘅敵人﹗你哋絕對唔係己方,而係敵方﹗講得夠清楚未? 己方同敵方一搞錯,鬥爭必然會失敗,過去三十年嘅香港政治已經好明白說明呢個道理。搞清敵我,再談戰術:香港人唔可能一次過打擊所有敵人,要分清主次,泛民係主,共匪係次。欲救香港,先滅泛民;泛民不滅,香港死絕﹗消滅泛民之後,泛民共匪呢台黑面白面嘅戲碼就冇辦法唱落去,到時共產黨就容易對付——因為一切政治責任將由土共負全責,焦土戰自會進入第二階段。

香港係中國同外國接觸同交易嘅唯一轉換器,之所以唯一,係因為香港有行普通法嘅英式法治,生意上嘅爭拗,洋人都可以喺香港用英文對簿公堂保障自身利益,呢點連台灣都做唔到,何況中國?只要中國共產黨一日執政,中國一日都唔會有法治,冇咗香港,中外好多大刁根本唔能夠成事;亦即係話,中外都靠香港攞著數。焦土戰嘅中心思想,講穿咗好簡單,就係中外唔交過路費畀香港人,咁就一把火燒咗佢,大家冇著數。你認為中外各國緊張啲定係香港人緊張啲?你把握唔到香港嘅真實價值,就唔好講焦土。

順便講句:毛孟靜同范國威都係由泛民拆出嚟係咁意落注喺「本土派」上面嘅小賭注,亦即係「偽本土派」。「本土派」已經玩爛,好好,我哋唔再講「本土派」,而家我哋係「焦土派」,「你哋行一二三四,我哋就行五六七八」,話埋畀你哋知都唔怕,我哋第九步係「焦土」,第十步係「海外建國」。你哋泛民有冇膽跟?跟唔跟到?香港嘅地產商、泛民、土共只要脫離咗香港就乜嘢都唔係,喺地球嘅其他地方,佢哋根本搵唔到食,香港人只要貫徹焦土政策,死得最快死得最慘嘅就係呢班人,咁我哋點可以唔焦土?

圖片說明:票債票償,嚴懲泛民﹗肅清泛民,再殺共匪﹗

3 則留言:

  1. 就當你哋焦土派說泛民是偽民主派是真正敵人而不投票畀佢哋係啱嘅,咁投票畀建制就好難理解喎,唔通建制係你哋嘅朋友,咁你哋姐係中共嘅朋友啦,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 用二分法去理解認為建制班冚家剷係朋友就知你無知啦,而家個議會因為一堆飯民哩塊遮醜布存在造成仍有民主假象,先係最有利於中共港共;又唔做嘢又唔總辭,無他,除咗為繼續呃飯食愚弄市民冇第二樣解釋,投建制目的就係要撕開哩塊遮醜布,既然都係爛不如就玩到臭,好畀大家睇清楚,一直以蒞飯民建制互相扯貓尾醜態。

      刪除
  2. 傻嘎咩?話明係焦土派,最終淪陷就係徹底焦土,呢班人係扮民主鬥士,當一切都不起作用,想苟延殘喘,苟且偷生嘅空間都無,就會走嗮啲二五港奸,即係依附佢哋嘅人群龍無首,就自然係樹倒猢孫散,再集中火力對準目標啦!

    回覆刪除