2015年8月22日 星期六

關於香港嘅「讓座批鬥」

關於讓座我只講兩句——
喺道德上:點解讓座係值得稱讚嘅好事呢?因為座位係按照先坐先得嘅原則分配,由於你先坐,你有充分權利坐喺座位,而坐喺座位嘅權利又包含喺你已經畀咗嘅車錢裏面。但係,你出於關心其他人,放棄已得嘅應有權利而讓出座位,所以讓座值得稱讚;而由於讓座唔係義務,所以唔讓座亦毋須受到譴責。亦即係話,如果讓座係履行義務嘅話,咁你讓座就只係做咗你應該做嘅事,係唔值得特別受到稱讚嘅。
喺政治上:點解突然會有針對後生仔女唔讓座嘅風潮呢?呢個係政治陰謀,係繼將青年人標籤成「廢青」後再不斷抹黑嘅手段。「廢青」同「港女」等淪陷後出現嘅 新詞係五毛首先用,背後由中國共產黨安排、中聯辦執行,目的係令香港社會排擠香港青年,因為香港青年係共產黨最難控制嘅一類人。能控制嘅就攏絡,如蛇齋餅粽;唔能夠控制嘅就抹黑排擠,如「廢青」「港女」。另外,扮中立出名嘅明報喺呢件「讓座事件」中最落力,亦反映背後安排嘅人好識利用手上嘅傳媒,既唔用東方亦唔用文匯,而用畀人「代表教育界」印象嘅明報出嚟教訓「廢青」。

圖片說明:「很想要吧?」

沒有留言:

張貼留言