2018年3月24日 星期六

人民幣又要貶值?

尋日有一則趣聞睇漏咗,就係《社科院警告人民幣或貶值保護出口》,內容好簡短:「內地傳媒報道,中國社科院世界經濟政研究所研究員張明警告,中國可能在貿易戰中讓人民幣貶值,以保護出口。」[1]

一個貨幣操縱國要將自己嘅貨幣貶值,只能突如其來公佈,絕對唔可以事先張揚。你講開咗,但官方牌價未改,咁啲人就會一湧而上喺未貶值之前盡快換走你嘅貨幣,散戶係咁、大戶係咁,就連主權基金都會係咁。咁貶值一事就由主動變被動,而且官方牌價變市價。

人民幣貶值,我唔覺得奇怪,因為發行量實在太驚人,我相信就連習近平都掌握唔到人民幣實際發行額係幾多;貶值只係遲早嘅事,我會視之為「支爆」嘅其中一環,其他股、樓都會同歸於盡。

人民幣貶值之後,亞洲各國過去十年就只有港紙冇郁過,企得好硬,掛美金掛到實。香港經濟靠炒樓炒股頂住,裏面空無一物,你認為有咩可以支撐港紙喺呢個位屹立不倒呢?據講係有大量美元資產喺外匯基金裏面,銀行體系又有三萬億港元存款。大鱷要搞香港,好似唔易。不過如果佢哋有本事營造集體恐慌,令到香港人甚至全世界嘅人都一齊湧去銀行換美金,咁又唔同講法,你認為銀行體系裏面三萬億嘅保障就會調轉槍頭攻擊港匯,呢招就係「草船借箭」。

都係嗰句:換定美金等睇戲;如果你真係唔方便持有現金,咁就存喺銀行美金戶口博佢唔執笠。有機會嘅話,再叫啲藍屍世叔伯瞓身做埋人民幣定期,好高息架。

[1] 見2018年3月23日《東方日報》。

2 則留言:

  1. 但現在美元貶得多過人民幣喎

    回覆刪除
  2. 人仔眨同支爆應該是支爆出現,大量黄金盹積,人仔無人要。

    回覆刪除